Voorbereidingsbesluit kampeerterreinen – voorkoming verdere verchalettisering

VVD Veere heeft tegen de motie gestemd die ingediend was door PvdA/GroenLinks, DTV, CDA en D66. Het voorbereidingsbesluit is volgens de VVD Veere een bedreiging voor het ondernemersklimaat in onze gemeente. De maatregel is te groot en heeft te veel "bijwerkingen" in verhouding tot het probleem dat men meent aan te moeten pakken. Wij zijn een partij die denkt in mogelijkheden en laat zich niet verblinden door alles klakkeloos als bedreiging te zien. Zwart-wit alles dichttimmeren zet ook echt alles stil. En stilstand betekent... ach u kent het spreekwoord dat helemaal niet in een liberale gedachtegang past. Wij zijn van mening dat onze inwoners het beste gebaat zijn bij maatwerk. Per casus moet gekeken worden of iets past of niet. Regels moeten niet bij voorbaat een blokkade vormen voor innovaties. De ontwikkelingen in deze moderne tijd gaan zo snel, dat wat we vandaag weten morgen oud nieuws is. We moeten klaar zijn om op gepaste wijze op te kunnen anticiperen.